Ben jij sterk in Marketing communicatie en media ?

Online marketeer

Functie

Ecopods is op zoek naar iemand die helemaal gek is van online marketing.

Ecopods staat voor de nieuwe wijze van ecologisch schoonmaken. nu willen we onze bekendmaking verspreiden en daarvoor afzoeken we jou!

Aanbod

We consumeren je op in een team dat overloopt van synergie en enthousiasme. Jouw ideeën werd de onze en we fabriceren gezamenlijk een succesnummer van heel het bedrijf. We bieden je een voltijds contract, een competitief loon op onderstel van je ervaring.

Jouw profiel

Je bent gebeten door online marketing, je wilt elke dag bijleren en bent niet vies van uitdagingen. Je gaat helemaal wild op conversieratio’s en doet er alles aan om elke webstek of strijd te toelaten presteren. Je bent creatief en zoekt elke dag naar nieuwe fatsoen om onze merken en websites in de verrekijker te zetten. Je kan je vastbijten in kennis brief en te herschrijven…

Kortom : jij bent de held die de marketingcampagnes doet zwenken van a tot z!

Je hebt cognitie van:

Sea : google adwords, bing, campagnes lepelen, campagnes beheren, conversies najagen, … seo : wat helpt, wat straft af, blogging, content, tekststructuur, … analytics : geen strijd buiten doelen, je kan doelen instellen, opvolgen, aanpassen… social communicatiemiddelen : fb, twitter, instagram, … cms : wordpress, drupal, custom cms basics in : html php javascript connectie met api klantgerichtheid, creatief denken ( vindingrijkheid ), zin voor nauwgezetheid hebben, resultaatgerichtheid, contactvaardig zijn, commercieel zijn, zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden ( buigzaamheid ), particulier werken

Communicatiedragers evolueren : sociale mediaprofielen, sociale media-toepassingen wedden in professionele processen, schriftelijke, visuele of audiovisuele communicatieproducten calculeren, meewerken aan presentaties, lezingen, geleide opzoeken voor klanten, vrouwen, …, publicrelationsacties, informatieverspreiding en promotieacties oprichten, de communicatie voorbereiden ( grootte sparen, evalueren, kiezen, opstellen,. . . ), schriftelijke communicatiedragers opstellen : nieuwsbrief, e-nieuwsbrief ( mailings ), de kwaliteit van de verspreide informatie nakijken, communicatiedragers evolueren : beeldmateriaal ( tekeningen, logo ‘s, grafisch bevrachtingsovereenkomst,. . . ), leveranciers of dienstverleners kiezen onderhandelen over contractvoorwaarden de geleverde instituten of producten nakijken, schriftelijke communicatiedragers opstellen : persberichten, de grootte van een website besturen, schriftelijke communicatiedragers opstellen : catalogi, brochures, affiches, economische en strategische belangen van de dienst of een lichaam bij politieke en administratieve organisaties adverteren, een aanbod evolueren van publicaties op uiteenlopende communicatiedragers, communicatiedragers evolueren : audiovisueel goedje ( telefonische kranten, telematicakranten, films,. . . ), het communicatiebeleid van de lichaam definixebren het budget en de uitgaven van de communicatieacties contracteren

3de graad generaal vormend secundair instituut ( aso3 )

https://www.nieuwejobs.com/job/q/marketing-communicatie-en-media.html