Category Archives: Online marketing

Je-eigen-marketing

Wilt u graag een uniek webdesign?

U heeft vast al eens gehoord waarom een mooi en modern webdesign van uw bedrijf zo belangrijk is. Het is namelijk veel meer dan alleen uw online visitekaartje! In een designstad als Eindhoven is het erg belangrijk dat uw bedrijf opvalt tussen uw concurrenten. Een mooi webdesign is daarom erg belangrijk.

Het begint bij het maken van een webdesign!
Om te zorgen dat u op gaat vallen bij uw doelgroep, is het erg belangrijk dat u een mooi webdesign heeft. Het is belangrijk dat u een overzichtelijke en rustige website heeft, zodat uw bezoekers niet snel zullen afhaken. Ook is het belangrijk dat uw website responsive is, zodat uw bezoekers op al hun apparaten optimaal gebruik kunnen maken van uw website. Door uw huisstijl te verwerken in uw webdesign, zorgt u ervoor dat uw website herkenbaar is en dat deze past bij uw bedrijf. Dit kunt u doen door uw logo te verwerken, mooie afbeeldingen en/of video’s toe te voegen, mooie elementen te verwerken en door bijpassende kleuren te gebruiken. U kunt ervoor kiezen om zelf aan de slag te gaan met het maken van een nieuw webdesign, of om een webdesigner in te schakelen.

Klaar voor de volgende stap?
Nadat u een mooi webdesign heeft, bent u klaar voor de volgende stap; online marketing. Online marketing Eindhoven is erg belangrijk om op te vallen in deze regio en om snel en gericht uw doelgroep te kunnen bereiken. Zo kunt u gebruik maken van e-mailmarketing. Dit is een handige manier om snel en gericht een boodschap over te brengen aan uw doelgroep. Hetzelfde geldt voor social media. Dit gebruiken we namelijk dagelijks, dus dit is een erg goede manier om meer naamsbekendheid te creëren. Door middel van SEO zorgt u ervoor dat u een hogere positie op zoekmachines als Google krijgt. Met SEA kunt u ook op deze zoekmachines adverteren om zo meer bezoekers te genereren. Zo zijn er binnen online marketing veel verschillende vormen die ervoor kunnen zorgen dat u meer bezoekers naar uw site trekt en ook meer op gaat vallen.

Start vandaag!
Wilt u graag een nieuw webdesign Eindhoven? Zet dan vandaag de stap naar een fantastische toekomst! U kunt zelf aan de slag gaan, maar u kunt er ook voor kiezen om specialisten in te schakelen op het gebied van een nieuw webdesign en online marketing. Deze specialisten weten precies welke middelen en technieken zij in kunnen zetten om zo tot een fantastisch eindresultaat te komen! Deze specialisten zullen samen met u een strategie opstellen wat past bij uw bedrijf. Ook maken zij gebruik van de nieuwste en beste technieken om ervoor te zorgen dat zowel uw webdesign als uw online marketing helemaal van deze tijd is!

Zelf aan de slag met videomarketing

Wil je zelf een korte video maken of aan de slag met videomarketing?

Terecht, want korte video’s zijn ontzettend populair. Met een kort filmpje breng je de boodschap over en zorg je dat je blijft hangen bij de doelgroep. Hoe je dat aanpakt? Wij geven het je even mee.

 

Zorg voor een verhaal

Een korte video maken mag dan wel leuk zijn, als je een beklijvende boodschap wil overbrengen zorg je maar beter voor een verhaal. Een script opstellen is altijd een goed idee, zo weet je wat je gaat vertellen in je korte video. Dit script bevat alle informatie die je wil delen met je publiek. Bij het filmen moet je ook met een aantal zaken rekening houden. Verzorg je taal zodat je verstaanbaar bent en ook je houding is belangrijk. Trek voldoende tijd uit om je korte video te maken. Ben je niet zeker van je stuk, weet dan dat er heel wat professionele bedrijven zijn die je kunnen helpen bij het opnemen van je korte video.

 

De duur van een korte video?

We krijgen vaak de vraag naar de ideale tijdsduur van een korte video. Je moet weten dat een publiek vaak maar maximaal 10 seconden geconcentreerd naar een video kan kijken. Na ongeveer een 20 seconden begint de aandacht normalerwijze al te verslappen. Het komt er dus op neer snel en flitsend je boodschap over te brengen. Mensen krijgen heel wat informatie te verwerken, zorg dus dat je je video kort en bondig houdt.

 

Wat kost dat een korte video?

Wat een korte video kost? Wel dat hangt van een aantal factoren af. Je kan het natuurlijk zelf proberen, maar vaak merken we dat het resultaat niet echt geweldig is. Uiteraard kan je ook beroep doen op een professionele partij die thuis is in videomarketing. Afhankelijk van je wensen, de opnametijd en het soort video kan dan de kostprijs bepaald worden. Met een smartphone kun je tegenwoordig al zeer degelijke korte video’s maken, maar het verhaal wordt vaak sterker als deze nog bewerkt worden. Bij Kortevideo.be heb je al een korte video vanaf € 120 excl. btw.

 

Zet de stap naar professionele korte video’s

Wil je het opnemen van korte video’s professioneel aanpakken en meteen resultaat boeken met videomarketing? Contacteer ons, bij kortevideo.be zijn we thuis in het maken van video’s en staan we met raad en daad bij. We beschikken over verschillende standaardpakketten waardoor je tegen een geringe investering kan beginnen met videomarketing. Niet alleen schep je zo meer betrokkenheid, ook je social media krijgen er een boost door. Bekijk onze mogelijkheden en stuur ons een berichtje. We bekijken samen met jou de mogelijkheden en starten snel met het maken van kwalitatieve korte video’s.

 

http://www.kortevideo.be
Je-eigen-marketing

Wat is een moderne SEO Specialist?

Wat is een moderne SEO Specialist?
Ogenschijnlijk een eenvoudige vraag, een SEO specialist kan worden omschreven als iemand die gebruikers helpt te vinden waarnaar ze op zoek zijn bij het gebruik van zoekmachines zoals Google en Bing. Dat is echter slechts het topje van de ijsberg voor zoekmachine-optimalisatie.

Laten we het volgende voorbeeld beschouwen:

Een Google-zoekopdracht voor ‘kat’ geeft Cat-bouwmachines, hun Yahoo-financieringspagina, een Wikipedia-artikel over het dier en YouTube-compilatievideo’s van grappige katten. Door mijn zoekopdracht te verfijnen tot ‘kattenbeest’ zijn mijn zoekresultaten relevanter. Ik zie nu hetzelfde Wikipedia-artikel als eerste, gevolgd door YouTube-video’s en een kattengids voor Animal Planet.

Als ik de eigenaar van een kattenboetiek ben, waarom wordt mijn website dan niet weergegeven in de zoekresultaten van de zoekmachine voor ‘kat’? Hoe zullen mensen me vinden? Wat kan een SEO doen om ons te helpen meer online zichtbaar te zijn?

Als SEO-professional is het onze taak om uw website (cat boutique of anderszins) bovenaan de zoekresultaten van de zoekmachine te laten verschijnen. 10 jaar geleden zag die baan er heel anders uit dan nu, en het vereist een geheel nieuwe vaardigheden van wat toen nodig was.

Een moderne specialist moet in staat zijn om: 

  • Probleem oplossen
  • Prioriteren
  • Schrijf intrigerende inhoud
  • Neem een ​​beslissing
  • Geen angst voor onderzoek
  • Terwijl we de basis doornemen van wat een SEO-specialist doet, kijk eens hoe vaak deze vaardigheden naar voren komen. 

Verbeter de URL-structuur
URL’s moeten eenvoudig, beschrijvend en gemakkelijk te lezen zijn. Hoewel ze mogelijk geen grote invloed hebben op rankings, is een slechte URL-structuur slecht voor de gebruikerservaring en neemt de klikfrequentie af. 

Kies hiervoor:
https://www.thebestcatboutique.com/beds/fuzzy-bed

Niet dit:
https://www.thebestcatboutique.com/prd-527/

Vereiste vaardigheden:
Neem een ​​beslissing

Vrij vaak zijn er vele mogelijke juiste antwoorden voor het oplossen van een probleem. Dat feit geldt met name als het gaat om het veranderen van de URL-structuur op een website, en SEO-specialisten moeten snel een goede beslissing kunnen nemen in plaats van te piekeren over de tientallen mogelijkheden. 

Optimaliseer titeltags
De title-tag is een belangrijke rangorde-factor in Google en is de tekst die vetgedrukt wordt weergegeven op de zoekmachine-resultatenpagina (SERP). U dient uw hoofdsleutelwoord in de titel op te nemen, het natuurlijk te laten stromen en uw bedrijfsnaam op te nemen. Elke title-tag op uw website moet uniek en specifiek zijn voor waar die pagina over gaat. Wees ook consistent en structureer elke title-tag op dezelfde manier. 

Kies hiervoor:
Kattenbedden en -dekens | The Best Cat Boutique 

Niet dit:
Cat slaap Accessoires – kattenbedden – katten Dekens – Kattenboutique – thebestcatboutique 

Vereiste vaardigheden:
Geen angst voor onderzoek

Keyword-onderzoek is het brood en boter van een SEO-specialist. Het is door zoekwoorden dat we weten wat te optimaliseren en te rangschikken in zoekmachines. Om titellabels goed te kunnen optimaliseren, moeten we eerst het trefwoordonderzoek voltooien. Het is niet altijd glamoureus of snel, maar specialisten moeten het onderzoek omarmen in plaats van bang te zijn.

Koerslabels optimaliseren
Koerslabels zijn een andere belangrijke rankingfactor voor Google. Uw koppen geven het hoofdonderwerp van de pagina aan, moeten uw belangrijkste zoekwoord bevatten en zijn uniek voor elke pagina. Optimaliseer uw koppen beginnend met H1, H2, enzovoort. Elke pagina zou slechts één H1 moeten hebben, en deze zou anders moeten zijn dan uw title-tag. 

Kies hiervoor:
Kat bedden

Niet dit:
bedden 

Vereiste vaardigheden:
Geen angst voor onderzoek & prioriteiten stellen

Net als bij titellabels is trefwoordonderzoek ook nodig voor heading-tags. Nu komen we echter aan de andere kant van de dingen: prioriteiten stellen. In SEO kunnen er veel dingen zijn die op een website moeten worden opgelost en ze lijken allemaal prioriteit te hebben. Als specialisten is het onze taak taken prioriteit te geven en ze één voor één uit te schakelen, te beginnen met het belangrijkste of minst belangrijk. 

Inclusief metabeschrijvingen
Metabeschrijvingen lijken op title-tags omdat ze niet noodzakelijkerwijs je rangorde helpen. Ze verbeteren echter de klikfrequentie en mogen niet worden vergeten of genegeerd. De metabeschrijving wordt weergegeven onder de title-tag op de resultatenpagina van de zoekmachine. Dit is uw kans om rechtstreeks voor de gebruiker te schrijven en ze te verleiden om op uw link te klikken in plaats van op de link van een concurrent. Wees beschrijvend en toch kort (minder dan 160 tekens om niet in resultaten te worden afgekapt) en neem een ​​call-to-action op (d.w.z. klik voor meer informatie, neem vandaag nog contact met ons op, enz.).

Kies hiervoor:
Grote selectie van kwaliteit kattenbedden tegen geweldige prijzen. Van korting tot designer, er is een kattenbed voor je beste vriend! Winkel vandaag nog! 

Niet dit:
Kat bedden

Vereiste vaardigheden:
Schrijf intrigerende inhoud

Metabeschrijvingen zijn de commerciële jingles van de SEO-wereld. SEO-specialisten moeten technisch en grammaticaal geweldige schrijvers zijn, maar ze moeten ook pakkende en intrigerende inhoud schrijven. Wie wist dat 160 karakters een van de moeilijkste waren om te schrijven.

Schrijf rijke inhoud
Voorbij zijn de dagen van artikel draaien en het vullen van zoekwoorden. Sleutelwoorden zijn belangrijk

http://www.markverzijlmarketing.nl/zoekmachine-optimalisatie-seo
Je-eigen-marketing

Een parking bij de luchthaven – één zaak waar je je al minder zorgen moet om maken.

 

Een regelmatige reiziger heeft veel hoofdbrekens. Steeds maar naar verschillende plaatsen gezonden worden om conferenties of bijeenkomsten bij te wonen, is een heel vermoeiende levensstijl. Ter gelijkertijd heb je ook niet de zekerheid dat je steeds je budget in evenwicht kan houden. Natuurlijk heb je, als je weg bent van thuis, altijd extra geld nodig bij je. Dit zijn slechts enkele zorgen maar één van de meest voorkomende problemen waarmee deze mensen te maken hebben, is natuurlijk waar ze parkings gaan vinden bij een luchthaven die korting geven. Meer wel dan niet , zullen mensen die vaak reizen tot bij de luchthaven rijden, hun auto daar parkeren en deze daar dan ook weer komen oppikken als ze terugkomen van hun reis. Dat is de meer gebruikelijke doenwijze, eerder dan dat ze het openbaar vervoer zouden nemen. Jammer genoeg echter zullen parkeerbedrijven , zelfs die welke zich binnen de luchthaven bevinden , dan hogere vergoedingen aanrekenen.

Gelukkig kan men net zoals bij de koopwaar in supermarkten en winkelcentra, ook bij de parkings van luchthavens koopjes vinden. Alhoewel deze pareermogelijkheden bepaalde tarieven hanteren, kan het niet ontkend worden dat zij ook klanten met een beperkt reisbudget wensen te helpen. En juist omwille hiervan kan je verminderingscoupons vinden die jou goedkopere tarieven bezorgen of gratis extra parkeerdagen of complementaire diensten ( bvb. car-wash en dergelijke ) of ook soms wel gratis extra’s als kranten en koffie.

Omdat er vele luchthaven parkeerdiensten verspreid zijn over het ganse land, is het niet zo moeilijk om de kortingen te vinden die je zoekt. Zij die deze coupons aanbieden op het internet zijn niet enkel verdelers die ervoor zorgen dat je kan besparen in de supermarkt. Want naast de coupons waarnaar je op zoek bent, kunnen ze je ook zeggen hoe en waar je kunt besparen bij de verschillende parkings. Zo heb je alvast met eazzypark.nl de goedkoopste parkeertarieven en de beste plaats nabij het vliegveld van Eindhoven.

Voel je je een beetje verloren in je zoektocht naar een parkeerplaats als je gaat reizen? Kijk dan eens op deze website www.eazzypark.nl om meer te vernemen over de verschillende parkeermogelijkheden en hun dienstverlening!

 

 

 

 

Je-eigen-marketing

Je website hoger krijgen

Het is dezer dagen niet meer weg te denken, je website hoger krijgen in zoekmachines als Google. Vooral de beste en snelste manieren zijn interessant. Maar is snelheid wel belangrijk?

Hoe snel met zoekmachine optimalisatie?

Uiteraard wil iedereen zo snel mogelijk Google domineren en alle klanten voor zich winnen. Maar jammergenoeg zit het zo eenvoudig niet in mekaar. Zoekmachine optimalisatie begint bij je eigen website. Optimaliseer eerst je website en ga dan kijken hoe je hoger in Google komt. Een oud huis voorzie je ook niet van een splinternieuw dag. Zorg eerst voor een goed en vernieuwd huis, en ga dan verder.

Welke opties zijn er?

Wens je onmiddelijk resultaat, dan ga je best voor S.E.A.. Dat is adverteren met Google Adwords. Zo kom je mits betaling bovenaan te staan op gewenste zoekwoord combinaties. Je kan daar ook selecteren op de regio waar je wenst te adverteren. Bijvoorbeeld enkel mensen uit Antwerpen. Alsook kan je kiezen op welke dagen van de week je advertentie moet vertoond worden. Je bepaald zelf hoeveel je uitgeeft per klik. Uiteraard, hoe hoger je bedrag, hoe hoger je in de betaalde advertenties komt te staan.

Resultaat op lange termijn spreekt misschien minder aan, maar toch is dit iets wat je al van bij de start van je onderneming/website moet meenemen. Start een blog naast je website en plaatst daar frequent artikels die te maken hebben met jouw diensten / artikelen. 

Een andere mogelijkheid is artikel marketing. Hier ga je op zoek naar blogs waar je gratis of betalend een artikel kan op plaatsen. Dit artikel voorzie je van de nodige zoekwoord combinaties, zodat Google weet over wat het gaat en welke links naar jouw website linken.

Is dat niet veel werk?

Uiteraard, het is een proces van lange adem, en iets wat je consequent moet doen. Ga je voor het halve werk, verwacht dan ook niet dat je zal meespelen in Google bovenaan.

https://kmowebdiensten.be/diensten/zoekmachine-optimalisatie/