Categoriearchief: Internet marketing

Je-eigen-marketing

Wees nieuwsgierig en volg het nieuws

Elke milliseconde gebeurt er ergens op de wereld wel iets dat nieuwswaardig is. De wereld is zo groot en vol met mensen, dat er altijd wel iets interessants gebeurt. Het is bijna onmogelijk om bij te houden, zoveel dingen gebeuren er. Mensen zijn nieuwsgierig, dus ze willen wel weten wat er in de wereld om hun heen gebeurt. Echter, we hebben niet allemaal de tijd om zelf alle nieuwtjes te gaan verzamelen. Daarbij hebben we onze journalisten, fotografen en redacteurs hard nodig. Zij bevredigen onze nieuwsgierigheid door door al die nieuwsitems te gaan en de relevante verder uit te spitten. Ze selecteren het nieuws op zo’n manier dat jij het nieuws dat voor jouw het belangrijkst of interessantst is leest.

 

Er zijn verschillende manieren om het nieuws te volgen. Als je terug denkt aan je jeugd, herinner je je waarschijnlijk wel hoe je ouders bij het ontbijt altijd een enorme krant voor hun neus hadden. Het zag er altijd zo belangrijk en gewichtig uit, dat leze in de krant. Als je het dan vroeger zelf probeerde, dan had je waarschijnlijk de grootste moeite om de krant overeind te houden en al die kleine lettertjes te lezen. Al stuntelend probeerde je met de krant het nieuws van vandaag te lezen, maar op de haverklap viel de krant weer dicht en kon je weer opnieuw beginnen met lezen. Je had geen idee hoe je dat zou moeten doen, later als je groot was, en elke dag de krant moest lezen. De pagina’s in de krant waar royalty nieuws in stond vond je altijd het leukst. Als dat in de krant kwam, had echt iedereen op school het daar over. Vanaf jongs af aan weet je dus hoe belangrijk het is om de krant te lezen, als je mee wil praten met iedereen.

 

Nu je volwassen bent, je gelukkig niet te dealen met enorme kranten net zoals je ouders. Jij kan het nieuws lekker vanaf je telefoon, tablet, iPad of laptop lezen. Dat is echt veel gemakkelijker dan die enorme krant. Toch geeft het wel een ander gevoel, het nieuws lezen op nieuwssites of social media voelt veel minder echt.

https://www.redactie24.be/

Hoe je merk op een slimme manier gebruik kan maken van Instagram’s gepinde reacties.

De nieuwe Instagram Feature, genaamd “PINNED COMMENTS” heeft als doel om misinformatie en gepest tegen te gaan. Bovendien kunnen ze ook gebruikt worden op FAQ te beantwoorden en om mooie ervaringen en testimonials in de kijker te zetten.

Maar WAT is de Pinned Comment mogelijkheid nu exact?

Voorbije jaren heeft Instagram meerdere nieuwe mogelijkheden toegevoegd met betrekking op de comments, ook wel reacties genoemd. Denk aan het verwijderen van comments in bulk en het kunnen kiezen wie jou als persoon of als bedrijf kan taggen of vermelden.Let op de Pinned Comments van Instagram hebben echter niets te maken met de Pinterest Pins en moeten daar dus niet mee verward worden.

Je kan je eigen comments niet vastpinnen maar je kan wel strategisch kijken naar welke comments je kiest om te vast te pinnen. Zo focus je je op positieve reacties en conversatiestartende berichten in plaats van op spam en eventuele trolls.Comments zijn een belangrijk onderdeel van Instagram, ze geven je namelijk inzichten in je gemeenschap en zorgen ervoor dat je relatief kunt opbouwen en vragen beantwoord. Iedereen kan gebruik maken van deze nieuwe feature, merken, creators, influencers maar ook gewoon sociale media managers. Ben jij klaar om te gaan pinnen? Mooi zo!

Hoe je volgens TeamTuesday Instagram’s gepinde reacties inzet op 4 strategische manieren, ontdek je hieronder.

TIP 1: Zet positieve testimonials in de kijker bij product posts.

Volgens een onderzoek, blijkt dat 91% van de consumenten, positieve reviews als een reden beschouwt om al dan niet iets aan te kopen bij een bedrijf. Dit onderzoek was weliswaar wel gefocust op de reviews van een website maar kan ongetwijfeld ook worden toegepast op een sociale media verhaal. Pin daarom dus positieve reacties en laat je doelgroep meteen de relevante reacties lezen, die jij wilt dat ze zien. Vaak is het vaak het allerbeste om je community het spreken in jouw plaats te laten doen. Als zij van je merk houden en dat delen, zet ze dan als dank ook in de kijker. Hou je reacties dus goed en frequent in de gaten, ze kunnen je veel leren over je doelgroep.

TIP 2: Draag je verantwoordelijkheid.

Een onderzoek uit 2019 toont aan dat 74% van de consumenten vindt dat merken een standpunt moeten innemen over belangrijke onderwerpen zoals bijvoorbeeld Black Lives Matter. Zoals je je wel kunt inbeelden kan dit vaak voor een stortvloed aan reacties zorgen. Daarom is het erg belangrijk om ook altijd te antwoorden en te erkennen welke vragen er bij jouw doelpubliek leven, ook je antwoord kun je vervolgens vastpinnen. Het is dus altijd een beter idee om het gesprek aan te gaan en zo een vertrouwensband op te bouwen dan lastige vragen te negeren of te verwijderen. De gepinde comments zijn dan ook een kans om aan te tonen dat je bedrijf transparant en menselijk is. 

TIP 3: Beantwoord veelgestelde vragen

Lanceer je een nieuw product? Vaak brengt dit veel vragen met zich mee, en vaak maken deze vragen deel uit van de 5 W’s (wie, wat, waar, wanneer en waarom). Antwoord daarom op een veelgestelde vraag en pin het vast en voorkom zo dat er verkeerde informatie verspreid wordt. De antwoorden zijn zo zeer zichtbaar en zorgen ervoor dat je niet meerdere keren op dezelfde vraag zult moeten antwoorden. De uitkomst? Een geïnformeerde doelgroep, minder vragen die zichzelf herhalen en meer waardevolle inzichten.

TIP 4: Moedig aan

Instagram is de perfecte plek om gesprekken te laten plaatsvinden en om je doelgroep uit te breiden.Wanneer je interessante reacties vastpint aan je post, dan kan dat voor interessante gesprekken zorgen die dan weer positief zijn voor het engagement van je pagina. Zo ontstaat er niet enkel interactie tussen je bedrijf en je volgers, maar ook tussen je volgers onderling. 

 Dat was het, ga jij nu ook beginnen met het pinnen van reacties op Instagram? Het is niet alleen een handig tool om gesprekken te leiden, maar het is ook een eenvoudige manier om verkeerde informatie tegen te gaan en de mensen die het meeste van je bedrijf of merk houden, in de spotlight te zetten.

 Voor meer sociale media tips of hulp bij je sociale media ben je bij TeamTuesday aan het juiste adres.

 Geschreven door Josefien Bouw, Zaakvoerder TeamTuesday

 

https://teamtuesday.be/
Je-eigen-marketing

De wereld van online shopping

In tijden van corona, maar zeker ook daarvoor, is het aantal online aankopen enorm hard gestegen. We shoppen meer en meer online, op webshops en op apps. Bijna elke (grote) winkel heeft tegenwoordig wel een mobiele app en een webwinkel waarop klanten alles kunnen kopen wat ze ook in de winkel kunnen vinden. Voor zowel de producent als de consument zitten zowel voor- als nadelen aan deze wereld waarin we zo veel online shoppen. In dit artikel ga ik je daar meer over uitleggen, zodat je inzicht krijgt in beide kanten van het verhaal.

 

Allereerst de consumenten, voor hen zijn er nauwelijks nadelen en enorm veel voordelen aan online shoppen. Je hoeft er niet de deur voor uit (met als bijkomend voordeel dat de kans op besmetting kleiner wordt). Ook kan je online producten veel beter vergelijken dan in het echt, zo kan je alles kopen voor de hoogste kwaliteit en toch de laagste prijs. Bovendien zijn er geen verzendkosten bij de meeste bestellingen, dus het komt zowaar gratis naar je toe. Het nadeel is dat je de spullen niet gelijk in huis hebt, hoewel sommige winkels wel een ‘voor 23.59 besteld, morgen in huis’ beleid voeren.

 

Dan de producenten, ook voor hen zijn er voordelen en nadelen. Het grote voordeel voor hun is, dat ze geen winkelpand en geen winkelpersoneel hoeven in te huren. Dat scheelt heel veel geld. Een nadeel voor de winkeliers is warehousing, er zitten enorme logistieke processen achter de reis van een pakketje. Dat moet maar goed gaan, anders heb je boze klanten. Ook het orderpicking moet goed gaan, anders krijgt een klant het verkeerde pakketje. Een ander nadeel voor de producent, is dat ze van al hun producten professionele foto’s leehnavasor moeten maken en een website moeten onderhouden. Aan de andere kant bereik je online wel veel meer klanten en kan je zo meer producten verkopen.

https://www.vpd.eu/

Sensationeel merkmarketingmateriaal – waarom is het een slecht idee?


neuromarketing books

Nieuwsverhalen zijn tegenwoordig vol sensaties en trekken de aandacht met luide krantenkoppen, waardoor merken in een moeilijke en mogelijk compromitterende positie terechtkomen.

Merken investeren in advertenties om aandacht te krijgen, te communiceren en hun product onder de aandacht te brengen. In de overvolle digitale media-omgeving van vandaag kan dit, indien misbruikt, een probleem zijn. Potentiële consumenten zijn behoorlijk veeleisend geworden van reclamemateriaal. Het is duidelijk dat merken consumenten willen ontmoeten waar ze zijn – of liever, waar hun aandacht is – en manieren willen vinden om de visuele ruis te overwinnen en zichzelf bekend te maken. Deze impuls kan echter leiden tot een negatieve perceptie van het reclamegevoel.

Adverteerders komen vaak in de verleiding om sensationele media te gebruiken om hun merk te promoten, hetzij via advertenties op sites die ze tegen betaling bezoeken, hetzij om te profiteren van advertentiecampagnes die gebruikmaken van virale internetbedrog. Deze strategie is kortzichtig.

Deelname aan of behoren tot dit type reclame heeft uiteindelijk een negatieve invloed op het merk en zijn reputatie. Merken kunnen meer waarde krijgen door te investeren in verantwoorde, ethische advertenties die op de lange termijn resultaten opleveren.

Sensatiezucht

Sensationele communicatie, ook wel “Ragebait” genoemd – of inhoud speciaal ontworpen om sterke emoties op te roepen, is niets nieuws. In feite heeft het een lange geschiedenis in de media, het heette vroeger de “gele pers”.

Gele journalistiek benadrukt sensationalisme boven feiten. Het verscheen voor het eerst aan het einde van de 19e eeuw, toen de rivaliteit tussen Joseph Pulitzer en William Randolph Hearst en hun respectievelijke kranten hevig was, waarbij elke krant streed om ieders aandacht te trekken. De uitgevers realiseerden zich dat overdreven verhalen om ze dramatischer te maken, tot een hogere omzetgroei leidden.

De gevolgen van deze aanpak werden echter duidelijk bij het uitbreken van de Spaans-Amerikaanse oorlog. Kranten beschreven de Cubaanse onafhankelijkheidsstrijd en wakkerden de vlammen van het conflict aan, en hoewel ze geen oorlog veroorzaakten, speelden ze een centrale rol bij het genereren van publieke belangstelling en steun.

Natuurlijk zijn de media en journalistieke normen sindsdien geëvolueerd, maar het internet heeft deze methode overgenomen en is vandaag de dag een broedplaats voor sensationele inhoud. Met internet kan iedereen een uitgever zijn, bevordert het een snelle stroom van informatie (ongecensureerd) en vult het internet met zoveel inhoud dat koppen echt aantrekkelijk moeten zijn om klikken te krijgen.

In het tijdperk van sociale media gebruiken auteurs provocerende koppen en beloven ze verhalen die ‘schokkend’ zijn om de aandacht te trekken. Hoe meer mensen op deze koppen klikken, hoe meer mensen de advertenties zien die daar worden weergegeven, en de lezer valt in een vicieuze cirkel van ‘advertentiesensaties’.

Oplichterij of “nepnieuws”

Tegenwoordig kan dit type inhoud worden onderverdeeld in verschillende categorieën. Een categorie is misleiding, in het Engelssprekende segment van internet was er een populair verhaal over de vogel Momo, een personage dat in 2018 wijdverspreid werd door een stedelijke legende [2], die mogelijk is gebaseerd op het boek van de Duitse schrijver Michael Ende, een sculptuur (wiens auteurschap werd toegeschreven aan Midori Hayashi, en momenteel Keisuke Aisawa), evenals een uitdaging in het populaire gratis instant messaging-systeem WhatsApp. Deelnemers eraan worden uitgenodigd om verschillende extreme taken uit te voeren die verband houden met een risico voor de psyche en het leven.

 Zoals Vox uitlegde, werd het beeld van de “duivelsvogel” genaamd Momo plotseling mondiaal en veroorzaakte paniek onder de ouders. was gericht op gevaarlijke “zelfmoordspellen” gericht op kinderen en verspreidde zich als een lawine via sociale media. Ouders waren geschokt dat Momo hun kinderen dwong om misbruikt te worden wanneer ze WhatsApp gebruikten, YouTube-video’s bekeken of videogames speelden. Maar er was geen bewijs dat het tot enige vorm van geweld leidde – het was ‘hyped internethype’.

Dergelijke misleidingen zijn ontworpen om woede en verspreiding te creëren. Mensen raken opgewonden en tweeten over het verhaal, dat vervolgens naar sociale media gaat en een enorm verspreidend effect heeft.

Hoe meer mensen deelnemen aan de discussie, verontwaardiging, hoe meer deze verhalen volgers krijgen en zich verspreiden.

Dan zijn er publicaties die de misleiding blootleggen, van tevoren wetende dat mensen zullen klikken en een verhaal zullen delen dat aantrekkelijk is voor adverteerders. Het maakt niet uit dat het verhaal zelf op niets is gebaseerd.

Nieuws over satire, samenzwering en gezondheid

Het internet kan een ongelooflijke bron zijn om informatie te vinden over actuele gebeurtenissen, geschiedenis, gezondheid en meer. Maar het is de moeite waard eraan te denken dat internet een plaats is waar desinformatie floreert, en het is niet altijd duidelijk wat waar is en wat niet. Het internet stelt mensen in staat om informatie te vinden die ondersteunt wat ze al geloven, wat verschillende complottheorieën stimuleert.

Conspiracy-theoretici communiceren en wisselen informatie uit op internet en ondersteunen elkaar. Dit moedigt op zijn beurt mensen die niet in de samenzwering geloven aan om te proberen de ‘samenzweerders’ te weerstaan. Elke kant maakt de andere kwaad. Mensen zijn misschien boos, maar ze hebben het druk, dat is wat adverteerders willen.

Bovendien kan het moeilijk zijn voor mensen die gepassioneerd zijn over een bepaald idee om te onderscheiden wat satire is en wat niet. Sarcasme en nuance zijn niet gemakkelijk te vatten en mensen nemen dingen letterlijk. Bovendien weten veel mensen niet hoe ze moeten weten of mediasites, feitenverzamelingen of wetenschappelijke studies waarheidsgetrouw en geloofwaardig zijn. Contentmakers kunnen profiteren van deze onwetendheid om complottheorieën te promoten en geld te verdienen. Alex Jones van InfoWars, een van de bekendste samenzweerders, gebruikt gekke ideeën om producten te maken zoals voedingssupplementen en overlevingsproducten.

Diepe vervalsingen

De grenzen tussen wat echt is en wat niet is, zullen alleen maar vervagen, dankzij technologie die ‘diepe vervalsingen’ mogelijk maakt. Een diepe vervalsing is ‘een geautomatiseerde kopie van een persoon die dingen zegt of doet die ze nooit hebben gezegd of gedaan’, zoals gedefinieerd door The Guardian.

Dankzij beroemdheden als Jennifer Lawrence die Belgen adviseert over klimaatverandering, kan technologie het onmogelijk maken om te ontcijferen wat er echt is gebeurd en wat niet. Naarmate deep fakes geavanceerder worden, zal het voor consumenten nog belangrijker zijn om te vertrouwen op betrouwbare platforms om te analyseren wat echt is en wat niet, en nog belangrijker voor merken om hun advertenties te richten op plaatsen die niet worden geassocieerd met leugens en bedrog. …

Goed (slecht, lelijk)

Natuurlijk is niet alle klikbare inhoud snode. Onconventionele kookmethoden en recepten krijgen vaak veel aandacht: video’s van mensen die plakjes kraftkaas op het gezicht van baby’s gooien, of de vreemde keso-pot, hebben enorme reacties veroorzaakt.

Op dit moment bestaat internet al heel lang en is sensationele virale inhoud niet zo moeilijk te maken. Dit is goedkope inhoud en merken moeten serieus overwegen of het de moeite waard is om het te doen en hoe ethisch het is voor hun doelgroep.

Hoewel adverteren naast ragebait op korte termijn de aandacht van gebruikers kan trekken, kan het ook de reputatie van een merk op lange termijn schaden. Groepen als Sleeping Giants spannen zich gezamenlijk in om merken ertoe te brengen virale advertenties van platforms te verwijderen en shows te geven die sensatie verkopen en angst aanwakkeren, zoals Breitbart en Ingraham Angle.

Merken waarvan de advertenties gelinkt of misleidend zijn, misleidend of kwaadaardig materiaal gebruiken, worden nu uitgedaagd en vervolgd, dus bedrijven moeten de waarde van het bereiken van specifieke klantengroepen afwegen door de waardigheid en positiviteit van hun reputatie te behouden. In ieder geval kunnen ze klanten verliezen, daarom moet het een kwestie zijn van ethiek, integriteit en verantwoordelijkheid.

Merken moeten er ook voor zorgen dat ze weten waar al hun advertenties worden geplaatst, wat niet altijd gemakkelijk te controleren is tijdens realtime bieden en programmatische advertenties. Merken moeten heel goed weten waar hun digitale advertenties worden geplaatst en waar ze worden verspreid, mogelijk via speciale platforms voor digitaal activabeheer.

Zich bewust zijn van negatieve communicatietrends is de sleutel tot merksucces. Door hun eigen set van social media monitoring tools te gebruiken om het sentiment voor de merken die ze vertegenwoordigen te analyseren, kunnen bureaus hun klanten informeren over deze negatieve trends en hoe dit hun klanten zou kunnen beïnvloeden. Dit kan snel van invloed zijn op berichten op alle kanalen en plaatsingen, waardoor merken snel door dit negatieve ecosysteem kunnen navigeren.

Laatste gedachten

Effectieve reclame is dus veel meer dan het aantal mensen dat de advertentie ziet. Het gaat om het opbouwen van een merkreputatie en het ontwikkelen van een strategie die duurzaam is in een steeds veranderend landschap. Elke dag duiken er nieuwe internet-rages op en hoewel ze op dit moment de aandacht kunnen trekken, kan de volgende dag iets nieuws en niet altijd positiefs brengen.

Proberen te profiteren van deze kortstondige en vaak schadelijke impuls is een verloren strategie. In plaats daarvan zouden merken ernaar moeten streven hun ROI te optimaliseren door te adverteren op een manier die overeenkomt met hun visie en niet sensationeel is.

 udemy instagram

https://marketingbook.shop/
Je-eigen-marketing

Tips voor effectieve social media

online marketing agency

Door het wijdverbreide gebruik van social media is uw online aanwezigheid sterk toegenomen. Via verschillende sociale netwerken kun je gesprekken voeren met huidige klanten en nieuwe doelgroepen, waardoor een hogere mate van betrokkenheid ontstaat tussen je klanten en doelgroepen.

Om ervoor te zorgen dat waardevolle content de aandacht trekt van specifieke doelgroepen, moeten organisaties veel basisbronnen gebruiken bij het implementeren van social media strategieën.

Start blog

Het bouwen van een blog is een belangrijk hulpmiddel om een ​​specifiek publiek aan te trekken en aan te trekken. Door de blog actief bij te houden en te delen op sociale netwerken, trekt jouw content de aandacht van de doelgroep. Om de doelgroep via de nieuwe blog echt te bereiken, moet je je blog actief onderhouden en voorzien van relevante en waardevolle content. Naast het publiceren van artikelen, moet je ook regelmatig reageren op andere blogs, bezoekersinfo schrijven op gerelateerde blogs en actief verschijnen op sociale netwerksites. Er kan worden gezegd dat u veel moet investeren om uw inhoud op alle relevante netwerken te verspreiden om uw invloed op internet te vergroten. Linkbuilding speelt daarin ook een cruciale rol. Door de laatste wijzigingen in het algoritme van Google kan alleen natuurlijke linkbuilding een betere positie nemen in de resultaten van searchmachines. Het gebruik van slechte links, inclusief betaalde links en het gebruik van gekoppelde netwerken, kan de positie van uw site in searchmachines negatief beïnvloeden.

Blijf actief op sociale netwerken

Dagelijks nieuws, updates en reacties zijn nodig om de dialoog in stand te houden. Op deze manier kunt u uw volgers behouden of nieuwe contacten maken. Het is belangrijk dat u actief met volgers omgaat en een positieve en negatieve reactie behoudt. Daarnaast kunt u nieuwe relaties aangaan in relevante werkgebieden en bijbehorende belangengroepen om uw inhoud de aandacht van de juiste doelgroep te laten trekken. Zorg daarom voor interactiviteit op verschillende sociale netwerksites en zorg ervoor dat waardevolle inhoud correct wordt verspreid via verschillende kanalen. Het leggen van nieuwe contacten en het communiceren met de juiste mensen kan er ook voor zorgen dat u klantrelaties snel en effectief verder uitbreidt.

Sociale media marketing

Door gebruik te maken van de mogelijkheden die social media bieden, kunnen oude activiteiten worden vervangen door nieuwe strategieën. Progressive media marketing heeft als doel om in contact te blijven met nieuwe doelgroepen en zo investeringen in uw producten of diensten te realiseren. Door geschikte marketingstrategieën te definiëren op basis van doelen, kunt u perfect communiceren met potentiële klanten. Uw potentiële klanten worden ambassadeurs van uw organisatie en ondersteunen u bij het verspreiden van uw berichten, informatie, producten of diensten.

Wilt u graag een specialistisch advies over effectieve social media marketing, specifiek afgestemd op uw organisatie? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. Ons team helpt u graag verder.



Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html
Je-eigen-marketing

Kunststof riet op je dak

 

Wanneer je altijd al een rieten dak op je huis gewild hebt, dan is het niet zo heel moeilijk om je droom te verwezenlijken. Een rieten dak zal altijd een luxe uitstraling geven aan je huis. Zo was een rietendak vroeger alleen bestemd voor de wat lagere klasse, al is dit tegenwoordig wel anders. Wanneer je van te voren een offerte op laat stellen, zal een rietdekker een mooi dak voor je construeren. Zo is een rieten dak vandaag de dag ook net zo veilig als een ‘normaal’ pannendak. Er was vroeger dan wel sneller brandgevaar wanneer je riet op je dak had liggen, maar daar hoef je je tegenwoordig niet langer zorgen over te maken. Er zijn meerdere technieken die gebruikt kunnen worden wanneer je een rieten dak aan laat leggen. Er wordt nu door de rietdekker gebruik gemaakt van een combinatie van dakpannen en riet. Op deze manier zullen de dakpannen niet langer zichtbaar zijn, aangezien deze zullen worden verwerkt onder het riet. Toch zal je nog wel de voordelen van een dak met dakpannen erop behouden, omdat het dak minder snel in rook op kan gaan. Het dak zal steviger zijn. Op deze manier zou je rieten dak dan ongeveer dertig tot veertig jaar mee kunnen gaan, mits je het dak goed gaat onderhouden. Wanneer je er voor wilt kiezen om je rieten dak nog meer duurzaam te maken, dan zou je er voor kunnen kiezen om te kiezen voor een vorm van riet dat is gemaakt van een soort kunststof. Al denk je misschien dat het mooier is om gebruik te maken van echt riet op je dak, is niks minder waar. Dit komt omdat het kunststof riet waar tegenwoordig gebruik van wordt gemaakt identiek is. Je kunt dus kiezen voor hetgeen wat het beste past bij jouw dak.

 

http://www.rietwerk.nl
Je-eigen-marketing

Het handelen van ontslag

Wanneer je een eigen bedrijf hebt kan het natuurlijk altijd voorkomen dat je last krijgt van de financiële crisis die op dit moment gaande is. Wanneer dit gebeurd zal de ondernemer maatregelen moeten nemen, en dan kan het ook voorkomen dat er reorganisatie plaats moet vinden binnen een bedrijf. Dat houdt in dat er wellicht een aantal werknemers ontslagen moeten gaan worden. Dat brengt natuurlijk een gespannen sfeer met zich mee, omdat niemands baan meer veilig is. Zolang het onduidelijk is wat de maatregelen zullen worden de werknemers bang worden en zijn ze bang om ontslagen te worden. Maar ook voor de werkgever is reorganisatie geen ideale situatie, want ook hij of zij wil er niet voor zorgen dat iemand in de problemen komt door een tekort aan inkomen. Vooral wanneer een werknemer wat ouder is kan dit heel vervelend zijn, omdat het voor hen bijna onmogelijk is een nieuwe baan te kunnen vinden op de leeftijd die ze hebben. Omdat ouderen veel kosten willen veel bedrijven ze namelijk niet aannemen. Maar wanneer jij de aangewezen persoon bent om ontslagen te worden, is dit ontzettend vervelend. Maar, wanneer je een goede werkgever hebt, kan deze ervoor zorgen dat je wordt begeleidt bij het vinden van een nieuwe baan. Zij zullen dat een outplacement begeleiding voor je regelen, waar je wordt geholpen met uitvinden wat je dromen en doelen zijn in het leven, maar vooral ook waar je toe in staat bent. De werkgever zal dan specialisten inhuren, die veel verstand hebben op het gebied van outplacement begeleiding. Een voorbeeld van een bedrijf die outplacement regelt is Loopbaannederland. Outplacementbureaus zijn dan ook niet veel anders dan loopbaanadviesbureaus. Net als outplacementbureaus geven de loopbaanadviesbureaus namelijk advies voor de werknemers die worden ontslagen om zo snel mogelijk weer aan de slag te kunnen bij een nieuwe werkgever.

 

 

http://www.loopbaannederland.nl
Je-eigen-marketing

Hulp van een implantoloog

Tegenwoordig is uiterlijk ontzettend belangrijk; het is belangrijker dan ooit tevoren. Zo gaat er geen enkele dag voorbij zonder dat iemands uiterlijk ter sprake is – of het nou een celeb is die plastische chirurgie is ondergaan, of iemand die een nieuwe stijl uitprobeert. Wat echter een groot onderdeel van je uiterlijk is, zijn je tanden. Je tanden bepalen namelijk voor een zeer groot gedeelte hoe je gezicht eruit ziet. Uit onderzoek is zelfs gebleken dat mensen met mooie tanden zich vaker zelfverzekerd voelen, dan iemand die minder tevreden is met zijn of haar gebit. Je tanden zijn dan ook een groot gedeelte van een eerste indruk: je kunt goed voor de dag komen met een mooie lach; je kunt mensen er mee opvrolijken. Daarnaast helpen mooie tanden vaak bij het versieren van een man of vrouw.

Al zal dit voor velen klinken als iets wat heel normaal is, hoeft dat helemaal niet zo te zijn. Er zijn namelijk genoeg mensen die dagelijks pijn lijden als gevolg van een slecht gebit. Dit kan al vanaf jongs af aan gebeuren, en hoeft helemaal niet je eigen schuld te zijn. Kinderen kunnen voor een slecht gebit een bezoekje brengen aan de orthodontist.

Daarnaast kan een slecht gebit zorgen voor een voedingspatroon dat negatief wordt beïnvloedt. Wanneer je pijn krijgt op het moment dat je je eten afbijt of kauwt, en dit maar aan blijft houden, dan is men vaker geneigd om zijn of haar voedingspatroon aan te passen op de gevoeligheid van de tanden dan dat hij of zij een bezoekje brengt aan de tandarts om het probleem direct aan te pakken. Wanneer je al in een staat verkeerd waar je kiezen of tanden hebt verloren, dan zou je de hulp van een implantoloog in kunnen schakelen. Deze implantoloog zal een kunstwortel plaatsen op de plek waar je een tand of kies verloren bent. Door deze implantaat vervolgens van een kroon te verzien, heb je er geen last meer van.

 

http://www.orfeokliniek.nl
Je-eigen-marketing

Alles over mediaton

Heeft u een probleem met een individu of een vereniging waar u gezamenlijk niet uitkomt? Dan is het in Nederland denkbaar om een bemiddelingsbedrijf, een onafhankelijk bemiddelingsbedrijf, binnen te zetten. Dit kan ongeacht of binnen plaats van een justicieel procedure. In enkele gebeurtenissen wordt er waarempel een portie van de onkosten vergoed voor de overheid, omdat het voor de overheid een minder kostend procedure is.

Waarom ondersteuning bij scheiding?

Het voornaamste binnen een echtscheiding is het respect richting mekaar toe. Wanneer de ouders legio ruzie maken tijdens de echtsscheiding, wordt dat gevoel overgebracht op de jonge kinderen. Er is hierdoor aparte mediation voor scheidingen met kinderen. Deze mediators geven raad en ondersteuning om het door het kind zo aangenaam voorstelbaar te maken.

Een aantal doet de echtscheidingbemiddelaar?

De echtscheidingbemiddelaar zorgt ervoor dat het proces makkelijk blijft verlopen. Hulp bij echtscheiding is bovendien niks om u door te generen Dit houdt in dat hij of zij de progressie van het proces verdedigt en dat de regels die binnen de overeenkomst staan worden nageleefd. De bemiddelingsbedrijf zorgt er bovendien voor dat beiden kanten evenveel aan het woord zijn. Een alternatieve taak van de mediator is om de emoties, relevante informatie, beweringen en belangen te belichten. En á slot legt de bemiddelingsbedrijf de afspraken vast in een vaststellingsovereenkomst.

In welke gevallen is mediation goed?

Bemiddeling kan binnen veel voorvallen gebruikt worden. Mediation bij scheiding wordt meestal benut,  maar tegenwoordig wordt het bovendien benut bij echtsscheiden met jonge kinderen, uit voorzorg. Binnen ruzies tussen bedrijven, personen, of de overheid staan mediators steeds vaker centraal. Het maximale voordeel van een mediator in plaats van een justicieel proces is dat een bemiddelaar veel goedkoper is en veel meer tijd bezuinigd. Een justiciele procedure kan weleens jaren duren, en dan is het nog nochtans de vraag ofje gelijkverkrijgt, en stel datgelijkontvangt, of het het überhaupt de moeite waard was. Het kan zeer geschikt komen dat je uiteindelijk meer bezit betaald dan betaald ontvangt. Een bemiddelaar is in principe een soort volwassen medium van een justiciele proces. Jij probeert te praten met allebei partijen over denkbare uitkomsten.

De pluspunten van scheidingsbemiddeling

Een bemiddelingsbedrijf streeft altijd naar een uitkomst die het voordeligst is door beide kanten en dus beiden profijt van bezitten. Voor deze win-win-situatie gaat u met een legio prettiger gevoel uit elkaar en verhindert u overbodige ruzies. Het voordeel van een bemiddelingsbedrijf binnen equatie met een justitiële echtsscheiding is dat bij een justitiële echtsscheiding vaak nochtans 1 partij profijt. Boven dat is een echtscheiding bemiddelaar veel gunstiger. Zodra u de echtscheiding namelijk via een rechter laat regelen dan dienen te jullie twee pleitbezoekers betalen, hoewel er echter 1 bemiddelaar benodigd is. Een bemiddelaar neemt ook veel minder tijd. Een scheiding bij een rechtbank kan weleens maanden aanhouden, bij een bemiddelaar kan dit in 3-5 gesprekken worden afgesloten.

Wat is bemiddeling?

Zodra u een conflict heeft en het lukt u niet om het wederkerig op te lossen, dan is er ongeacht een justiciele proces nog een vorm om dit complicatie op te lossen, namelijk bemiddeling. Een bemiddelaar kan indien tussenpersoon het conflict trachten op te lossen. De bemiddelaar begeleidt het procedure dat jullie door gaan. Een bemiddelaar enthousiasmeert beiden partijen en vergezelt het proces naar een kwalitatieve oplossing. Op die medium verschijnt er een oplossing die voor beiden partijen zodra gunstig kan zijn beschouwd.


Voordelen van een mediator

Alletwee kanten splitten de onkosten van de mediator. Doch is het denkbaar om toelage te behalen van de overheid. De grote van de subsidie hangt af van het salaris van de des aangaande partij. Wel wordt er ontegenzeglijk een doorgaans inbreng gerekend van €50.- per kant. Als u een rechtsbijstandsverzekering bezit afgesloten kan het op die manier worden dat dit bedrag volledig wordt betaald.

Wat is scheidingsbemiddeling?

Een scheiding is nimmer leuk, en kan sporadisch levendige ruzies opleveren tussen alletwee kanten. Het is door beide kanten het best zodra de echtscheiding vlot en makkelijk verloopt. Bovendien is het cruciaal dat externe personen niet de dupe worden van een scheiding, zoals familie en jonge kinderen. Om de kansen op dit soort ruzies te verkleinen kan er een bemiddelaar worden ingezet. Een bemiddelingsbedrijf helpt  focussen op de oplossing en niet op het complicatie. Samen gaat u dus op zoek richting een uitkomst. De bemiddelaar is dan dus de man-in-the-middle die het procedure in kwalitatieve wegen leid. Mediation bij echtscheiding geeft de ongebondenheid om uw gevoel en moeilijkheden te vertellen. Op die manier kunnen beiden partijen glashelder richting elkander creëren waar ze tegen aanlopen en wat zij vervelend vinden. 

Wat betekend een scheiding voor een kind?

Zodra papa of mama een kersverse partner vangen is dat nog legio lastiger,kinderenzullen het überhaupt niet snappen en de een paar volwassenere jonge kinderen/pubers zouden het gevoel hebben alsof een van hun ouders wordt vervangen. Door de hele scheiding kunnen de gevoel van een kind buitensporig hervormen. Legio kinderen zijn meestal verdrietig en voelen zich alleen.

 Noodzaken van de overheid

Bovendien komen er bepaalde eisen gesteld door de overheid aan welke bemiddelaars moeten bekostigen. Op die manier moet de bemiddelaar ingeschreven zijn in het register van het Mediatorsvereniging Nederland. Om tot dit register toe te schrijden moet je aan verscheidene eisen betalen. Op die manier moet jij een officiële basisopleiding vaststellingsovereenkomst mediation bezitten gevolgd en geslaagd komen voor het theorie-examen bemiddeling.